Search This Blog

Monday, November 12, 2012

童言童行.同行

2012.Nov.13.

10月尾生了細B之後都是忙忙碌碌的, 到依家都無咩時間理大女, 但估唔到因此而多了不少笑話出來:

(1) 某日去商場食飯, 帶阿女去廁所, 俾佢見到條衛生巾, 阿女當時好疑惑咁問"媽媽流血?", 當時唔知點解釋, 唯有同佢講"媽媽生完BB, 係會流血架, 過幾日就會好返架啦~"; 某日阿妹去接她放學, 可能抱住令到佢條褲勒住屁股, 佢係咁哎痛, 我妹問佢邊度痛, 佢竟然話"patpat痛, 流血啊~"

(2) 昨日阿妹又去接阿女放學, 老師例行式問阿女爸爸媽媽去左邊啊, 佢竟然答媽媽病左, 爸爸做野...真係冤枉, 我無病啊, 我係坐緊月咋...真係唔知好嬲定好笑~可能近排坐月及湊細B唔得閒同佢玩, 又見我食藥, 以前教過佢病左就要食藥藥, 唔知係咪咁令到佢以為我病左呢~

(3) 近日天氣轉涼, 開始乾燥, 老媽子成日係度呻自己隻手鞋拾拾, 點知前幾天, 老媽子陪我去接阿女放學, 搭地鐵諗住拖實佢唔俾佢亂咁跑, 點知佢係咁甩開老媽子隻手, 仲話"婆婆鞋拾拾~", 仲走來拖我, 係都唔俾老媽子拖......

No comments:

About Me

2019 武漢冠狀病毒預防 (II)

2003年淘大花園沙士傳播源頭就是去大廈住户去水坑U型位不足够深及沒有接駁大廈排氣管,以致沙士病菌從去水坑倒灌到樓下住户室内,造成同一座大廈住户大範圍互相傳染。 本人家中亦因有去水口U型位不够深的問題,每當樓上大量排水時,我家去水口就會''滚"水...