Search This Blog

Wednesday, December 19, 2012

童言童行.同行

2012.Dec.20.

(1) 大女明白自己尿尿的地方叫"雞雞"一段了, 某日給細佬換尿片, 她很驚訝地發現:"無雞雞的......", 我D個阿媽竟然很正經地答她"細佬係男仔, 男仔有啫啫, 係無雞雞的, 女仔先有雞雞的......"

(2) 某日去街食完飯回家, 老公抱住細佬, 阿妹抱住大女, 我D個阿媽拎住梳蕉等車, 忽然大女細細聲同阿姨講:"媽媽抱細佬BB..."
阿姨:"爸爸抱住細佬啦..."
阿女:"媽媽抱..."
阿姨:"咁安騏邊個抱啊?"
阿女:"爸爸抱..."

(3) 某日去街食飯, 因要去的酒樓擺酒, 故被迫轉移陣地去食大排檔, 老公怕大女會賴尿, 故一到達就先抱她去廁所先, 回來大家各就各位, 忽然大女悄悄挨埋我處講:"媽媽, dirty啊...", 我:"邊度啊?", 大女指著後面一邊縮埋來一邊講:"dirty啊...", 原來是身後的墻上有汁液, 我:"唔怕啦, D汁汁來架....", 阿女:dirty啊...走啊..."....最後是阿姨抱著她拿碗飯出去公園處食.....

No comments:

About Me

2019 武漢冠狀病毒預防 (II)

2003年淘大花園沙士傳播源頭就是去大廈住户去水坑U型位不足够深及沒有接駁大廈排氣管,以致沙士病菌從去水坑倒灌到樓下住户室内,造成同一座大廈住户大範圍互相傳染。 本人家中亦因有去水口U型位不够深的問題,每當樓上大量排水時,我家去水口就會''滚"水...