Search This Blog

Thursday, August 2, 2018

阿女的理財意識

今早阿女問: 可唔可以用錢箱的錢擺入八達通度做後備$啊?

我: 可以,但你全部是銀仔,够唔够$50入架?你有無數過自己有幾多$?

女: 無啊…

我: 但你入八達通度,哩時嘟一下,個時又嘟一下,好快就嘟完咯喎…咪又要再入…咪好快用曬D$…

女: 咁又係…咁不如我攏D$係你度,得唔得啊?

我: 好啊,咁你擺$20係我度一個月,我俾返$1利息你丫,好唔好?

女: 吓…$1咋…咩叫利息啊?

我: $1好多啦,人地放幾萬蚊係銀行,一年先得幾蚊咋…利息即是銀行拿住你放入去的$去做生意,賺到$就分返少少$俾你做回報,個D就叫利息…你考慮下,$20一個月賺$1喎…

女: 媽媽,除左賣報紙,仲有咩方法賺多D$啊?

我: 都有好多的,例如……你平時多D觀察,研究下人地,睇下人地點賺$的,自然你自己也容易諗到…當然梗係要合法先做啦…

No comments:

About Me

2019 武漢冠狀病毒預防 (II)

2003年淘大花園沙士傳播源頭就是去大廈住户去水坑U型位不足够深及沒有接駁大廈排氣管,以致沙士病菌從去水坑倒灌到樓下住户室内,造成同一座大廈住户大範圍互相傳染。 本人家中亦因有去水口U型位不够深的問題,每當樓上大量排水時,我家去水口就會''滚"水...