Search This Blog

Thursday, September 8, 2016

童言童語

昨夜睡覺時,阿女問:"我九月升小一,咁十月係咪升小二啊?"
我:"哇,邊有咁快架,要下年九月先升小二架,你讀K3都要讀一年先升小一啦…"
阿女:"啊,咁耐啊…"
我:"係架,你估自己係神童咩,一個月就升小二…"
阿女:"咁咪要讀好耐…咁我幾時先結得婚啊?"(之前同佢讀過要讀完大學先可以結婚…)
我:"係架,要一年一年咁讀架,除非你好叻好叻咪可以好快升班咯…啊,你咁快就想結婚哪?結左婚就有自己屋企同生自己的BB,要同老公兩個自己住,唔可以同爸爸媽媽住架啦,至多可以多D返來探我地,就好似我地去探嫲嫲、公公婆婆咁…"
阿女:"啊,咁啊……點解唔同爸爸媽媽住的?叫埋老公來住咪得咯,我訓自己床,老公又訓一張床咪得咯…"
我:"啊,我地屋企咁細,點住得落咁多人啊…擺你兩姊弟的床都差D唔够位了,仲要有BB呢,佢訓邊啊?"
阿女:"BB訓BB床咪得咯…"
我:"你訓一張床,你老公又一張床,BB又要訓BB床,咁細佬訓邊啊?"
阿女:"咁又係喎…"
我:"唔得架,結左婚即係大個女,組織左家庭架啦,就要自己住返自己屋企架啦…"
阿女:"啊,咁啊…"
我:"你係咪好想結婚啊?"
阿女:"…同你講笑之麻…"
我:"哦……"-_- 咁都有得講笑……

No comments:

About Me

2019 武漢冠狀病毒預防 (II)

2003年淘大花園沙士傳播源頭就是去大廈住户去水坑U型位不足够深及沒有接駁大廈排氣管,以致沙士病菌從去水坑倒灌到樓下住户室内,造成同一座大廈住户大範圍互相傳染。 本人家中亦因有去水口U型位不够深的問題,每當樓上大量排水時,我家去水口就會''滚"水...