Search This Blog

Thursday, December 20, 2018

童言童語

今天, 是阿女阿仔學校的聖誕聯歡會日......

早上5點, 忽然兩個小朋友大叫"起身啦...起身啦...", 爸爸嚇得鞋也未穿就彈起床, 跑出房看看什麼事...兩個小魔怪仲係訓到豬咁...原來是兩小魔怪怕自己唔知醒整聯歡會的食物, 特地較好的鬧鐘...記得昨晚他們問過媽媽意見較幾點, 媽媽話最好五六點就起身, 費事慢麼麼整唔切...平時又唔見佢地咁聽話喎😒😒...結果都是要媽媽起床幫他們整...
 
聯歡會放學, 兩位小朋友又大包細包帶回一大袋零食, 媽媽問: D小朋友鍾唔鍾意食今早帶去的食物啊?
阿女: 唔鍾意, 得幾個小朋友食, 佢地食埋D雞翼, 魚蛋咁...老師話今日得我帶甜品...
媽媽: 咁最後有無食曬啊?
阿女: 有啊, 我同另一個同學食曬啦...
媽媽: 咁你鍾唔鍾意食啊?
阿女: 鍾意...
 
媽媽: 咁細佬呢?
阿仔: 今日我地班全部都係帶甜品, D同學都唔鍾意食D pancake...
媽媽: 咁你鍾唔鍾意食啊?
阿仔: 鍾意...不過太飽了, 好多野食, 食唔切...
媽媽: 咁最後D pancake食唔曬點處理啊? 老師係咪掉左啊?
阿仔: 唔係, 老師話自己決定...
媽媽: 哦...掉左啦?
阿仔: 我拎返放係書包...
阿女: 唔使浪費你D心血麻...
😅😂🤓😘

No comments:

About Me

2019 武漢冠狀病毒預防 (II)

2003年淘大花園沙士傳播源頭就是去大廈住户去水坑U型位不足够深及沒有接駁大廈排氣管,以致沙士病菌從去水坑倒灌到樓下住户室内,造成同一座大廈住户大範圍互相傳染。 本人家中亦因有去水口U型位不够深的問題,每當樓上大量排水時,我家去水口就會''滚"水...